Reklamacije

Reklamacije na oštećenje u transportu
Veoma je važno da sva oštećenja u transportu, vidljiva na pakovanju proizvoda odmah prijavite kuriru koji vam isporuči robu. Ukoliko uočite takvo oštećenje, nemojte potpisati prijem pošiljke ili zamolite kurira da sačeka dok proverite da li oštećenje na pakovanju uslovilo i oštećenje samog proizvoda. Ukoliko proizvod nije oštećen, možete primiti pošiljku.

Reklamacije na podatke ili pogrešnu vrstu robe
Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke kontaktirate našu korisničku podršku.

Reklamacije zbog nesaobraznosti robe
Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas da kontaktirate našu korisničku podršku i detaljno opišete problem zbog koga reklamirate proizvod. U najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, odgovorićemo Vam na izjavljenu reklamaciju i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka podnošenja iste.

Uz reklamirani proizvod nam obavezno pošaljite popunjen reklamacioni list. U najkraćem mogućem roku odgovorićemo na izjavljenu reklamaciju elektronskim putem (e-mail) tako što ćemo potvrditi prijem reklamacije, odnosno saopštiti broj pod kojim je zavedena Vaša reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana a za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka prijave iste.

Rešavanja spora vansudskim putem
Ukoliko reklamacija potrošača bude odbijena, SENSE DOO je dužan da obavezan da obavesti potrošača o mogućnostima rešavanja spora vansudskim putem i o nadležnim telima za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova na osnovu st.12 Zakona o zaštiti potrošača. SENSE DOO i potrošač su dužni da učestuju u usmenoj raspravi koje zakaže telo a u cilju razrešenja potrošačkog spora na osnovu člana 162 stav 2 Zakona o zaštiti potrošača.
SENSE DOO je obavezan da učestvuje u vansudskom rešavanju potrošačkih sporova pred telom ( član 151. stav 2 Zakona o zaštiti potrošača) i da o tome obavesti kupca prilikom kupovine.

U slučaju reklamacije troškove vraćanja robe u oba pravca snosi kupac, osim u slučajevima kada je kupac dobio pogrešan artikal.

×





Zatvori filtere
Pretraga
Cena